Torsdag!

Ja idag är det torsdag.....den började med:

Vaknade 5:00...lr rättare sagt 05:30 =P med jobb start 6:00 haha... det är livsfarligt att kunna snooza på sin telefon =)....

Har jobbat tills 16 sen bar det hem och hämta mitt stora paket,,, som jag gillade varenda sak i =)....ska se om jag kan få på mig alla kläder på engång? undra om det går? lr om det blir fint! lr kanske lite för varmt :P.....

Sen har jag väl mestadels suttit och skrivit i min blogg och facebookat idag =)...och även kollat tv samtidigt ....
vi KVINNOR kan faktiskt göra fler saker än killar i know =)....provat det nåra ggr och inte en enda killpolare har lyckats slå mig i d =)....

I mån ska jag hem till min lilla väninna och kolla lite film och kanske käka lite gött...får se vad hon har att bjuda på ( Köttbullar & makaróner DELUXE gissar jag ) hehe.... Nämen men vi får väl se vad det blir....
Sen ska vi väl chilla lite och se om vi orkar dra in till kba och kolla om det är något röj där och även träffa hennes jobbarkompis!....kan bli intressant =).....

Ska kolla lite mer nu på min tv och fixa och dona lite hemma och packa ner lite kläder som man kan ha inmån =),,,,

ha en underbar kväll.... talk another day!
V ღ



Kommentarer
Postat av: jouline

du de blir räkbuffe med bröd och nått gott på de haha köper du med dig det från jobbet lr? puss puss

2009-10-29 @ 19:20:12
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Ring mig så hälsar jag på (låter bra med räkbuffe)ha det gott

2009-10-30 @ 00:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0