Shopping GALEN?

Nu e d så att jag måste köpa minst 5 plagg varje månad :S lr det har blivit så d senaste skor smink kläder mm ...
helt sjuk har nog spenderat 6000:- på 2 månader nu :S men va fasiken det är ju sååååå skoj att köpa kläder och ha nya saker... jag tröttnar så sjukt fort på allt men ändå så ligger allt kvar...gah borde köra en rensning 1 gång i månade om jag ska fortsätta såhär =)...

Men man ska ju ta vara på livet och dess gåvor =)..... jag fick ju inte hjärnan för skolan så jobbar som en galning och spenderar resten på skoj! låter inte det som ett ganska sjysst liv ändå?
Nu när man ser d med egna ögon så e jag ganska nöjd ändå =)....


Om ni har några andra roliga sidor med bra priser så ge mig gärna tips =)....

V ღ


Kommentarer
Postat av: jouline

minst 5 plagg i månaden haha. om du kollar min blogg så hittar du en rabatt kod som ja gett mina läsare och som även du mitt lilla hjärta kan använda dig utav på en sida som har bra kläder.

2009-10-29 @ 19:22:54
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
Postat av: *vivvi*

Haha jooo jag såg den sidan får gå in nån dag och kolla =)

2009-10-29 @ 20:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0