Öppnade mitt paket och fann detta!! =) me like

har lite pics på hälften av sakerna som kommit

denna veckan =)... fixar mer sen på en annan

beställning.

Här har vi en grymt snygg kjol från HM just love it!

Pris:249:-
och finns i fler färger. som Grå & Svart själv valde


jag denna eftersom nästan alla mina kläder är

 svarta =)



Kanske inte den bästa bild kvalitén men hyffsat iaf

=)..

Till den tänkte jag ha en svart topp. Pris:69,50:- bra pris tycker jag =)

            
Köpte även ett par fräcka jeans leggings Pris:199:-



Väldigt bekväma är dem =)....Sen fick jag en

Skjortklänning som jag e fan för!!

 En härlig höstlila färg blev det. Priset på denna är bara 249:-



Funkade inte att vända bilden idag :P hehe

Till den köpte jag ett par satin-leggings som är svarta och Priset är 149:-



Dem var riktigt bekväma och väldigt heta =)

Sen fick jag en lite spegel och en borste till ögonskuggan som får ersätta  min gamla =)(som försvann kontigt nog:S)



Sen så blidde det ett par söta fingervantar som passar nu när det är kallt på morgonen påväg till jobbet + att det är inte skoj och skrapa rutorna utan vantar längre har jag märkt =)....BRrrrrrrr


tycker dem e grymt snygga =)

Sen blev det ett par örhängen



Och En ny keps eftersom jag har tappat bort min som e så himla bra och ha när man har BADHAIRDAY!!




Kan fixa lite mer pics på mina nya skor som har inhandlats en annan dag =) orkar inte ta mer kort idag =P...

Men allt detta är hittat på HM iaf....

Enjoy
Vღ


Kommentarer
Postat av: jouline

har oxå tittat på den midjehöga klolen :) jätte fint va det :)

2009-10-29 @ 18:19:34
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0