Helt låst i tv-soffan....

Nu kollar jag på The Hills där Spencer slår ner en annan kille för att han har informerat spencers syrra om att han stöter på en bartender...yadi yadi ...hey girl...förstå att han e störd....men vafan gör man inte för PENGAR.... jag hade nog inte bangat själv! fast e ju inte värt att förlora alla sina vänner och familjen pågrund av det!.....

äh over and out ska kolla Greys nu ist och se om det blir lite mindre DRAMA!!....

Funderar på att lägga upp bilder på mina nya kläder någon dag...blev ju ganska mycket kläder och skor denna månaden =)....Får fixa min kamera så det kan ta tills helgen iaf....om jag inte gör d nu =)...

 

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0