`Freitag!!!!!!!!!!!!

Heeeeeeeeeeeey HEEEEEEEEEEEEEEEEY!!!!!!!!!!
Nu är det fredag =) i love it!! =)

Kom hem efter en grymt hektiskt dag på jobbet =) LOVE IT!!!!!!!
Drog en runda i butiken och inhandlade lite käk =) blev soppa och smörgåsar...enkelt...
sen drog jag hem till min polare som jag ska käka och mysa med ^^....
Just nu sitter vi och bloggar lite på våra bloggar och tjötar lite strunt =).....
Vi planerar lite om vi ska ut på en dubbeldejt ikväll eller bara vara hemma???? vad tycker ni??? kan bli galet skoj...eller åt h*l*e*t* =P.....
Kan ju skriva lite imån om hur det går =)......

Ni såg ju att jag köpte en BLÅ KJOL igår men självklart så passade inte den så råkade jag dra bort lapparna*DUMMER* så nu vet jag inte om man kan returnera den?...hade varit bäst men la upp den på Tradera iaf så får se om nån vill köpa den....för jag kommer köpa en likadan fast en större strl.....
Hm har knepiga strl på deras kjolar har jag märkt...köpte en annan kjol som inte heller passar så får lägga ut den med lr fråga min syster om hon vill köpa den eller båda =)....

Kommentarer
Postat av: jouline

Det kommer bli kul i kväll =)

2009-10-30 @ 17:48:38
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0