Trött!

Mötte min polare på k-mässan för att hitta kläder till min firma fest...men slutade med ett par skinnleggings bara så får rota i gaderoben ist =).....

Men det roliga var ju att Polaren skulle promt inte köpa något alls och det slutade med att hon köpte 2par heta jeans och en snygg topp och en tjusig väska =) HAHAHA men det brukar ju vara sp när man själv inte ska ha något så hittar man ju alltid --->DET =)


Kom hem nyss efter att jag fått hoppa in en timme på jobbet efter shoppingen....
Nu har jag precis tryckt i mig lite hemlagad korvstroganoff med ris =) LOVE IT!
Ska lägga mig i soffan och kolla på the city lite Och invänta  Uggly betty och sen dem desperata hemmafruarna =)....

seee ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0