Schleetet

Idag är man lite små seg och sleten efter gårdagen =),,,men det är så värt det!!

Vi vaknade vid 12 ungefär och nu är vi uppe p åbenen och jouline fixar och donar lite hemma nu =)..
själv sitter man här vid datorn och chillar....
Vad gjorda alla igår då?
Vi gick ju ut en sväng och skaka loss =)....grymt skoj var det,
När vi dansade så kom det en kille och bjöd upp jouline även ifall hon inte var så sugen på att dansa med honom men vafan klart man ställer upp! men när hon väl gör det så blir han sliskig och ska hålla handen på rumpan men jouline ryter till högt och drar upp handen på ryggen och säger att det är här du ska ha handen!!!
Hehe det såg så roligt ut och hon var så himla bestämd! men när han fortsatte så kände hon att det gick för långt så hon gick ifrån honom, men självklart så följer han efter!.
Men vem om inte jag kommer till resque......
Jag tog tag i henne några gånger när han kom och snurra runt henne till min sida så han inte skulle kunna dansa med henne*sjukt grym DISS* men var tvunget att göras...
Om man ska få KILLAR att förstå så måste man göra det praktiskt och inte muntligt...
Något som man lärt sig mycket på jobbet nu!

Undra hur länge det funkar att spela full för att folk inte ska bli sura eller uttråkade bara för att man inte dricker just nu!^
men alltså vi har ju så sjukt mycket roligare nu när vi gått ut nyktra än när man e Full och odräglig.....Vi har jukoll på vad vi gör och slipper ångesten och dansar mer och skrattar mer nu än när vi dricker =)
+ att man slipper vara tjejen som gör en entré genom att lägga in värsta vurpan på golvet när hon kommer in
=P...

Nu ska jag dra på en film och lägga mig i´soffan och vila lite innan jag ska fixa mig igen för FEST!
Det blir firma fest idag och jag ska hämta en jobbarkompis och partner och köra till min mor och så innan sen kör jag alla till festen =),,,....

Vad ska ni göra denna lördagen? ha en underbar Lördag iallafall.

kram

Kommentarer
Postat av: jouline

Nu får du skriva vad som hände på firmafesten vill ju veta :) gärna in i detalj haha.

2009-11-08 @ 16:33:52
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0