Nu händer det grejjer!

Kom hem till jouline för inte så länge sen =)
Satte mig här och kollade lite på olika bloggar och sånt....
Innan dess så hämtade jag min söta lilla bil på verkstaden.. DEN ÄR HEL NU!!!!
Den låter inte något nu ...känns lite knep för den knakade jätte mycket innan fjädern gick av .:S
Men som tur var så hann dem fixa den ida så jag kunde ha den i helgen =) hur skulle det gå utan lixom?!
Nån som har samma beroende????

Tänkte ta mig en lite POWERNAP nu så jag orkar gå ut en sväng och skaka lite hehe...Behövs verkligen nu när man frossat godsaker som aldrig förr....

Men kanske skriver något lite senare ciao ciao!





Tänkte lägga upp en bild på min outfit för kvällen.....ser dock lite gravid ut men så e inte fallet xD


Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Hej! varsågod jaa, jag vet faktiskt inte kanske bara slappa framför tv:n ^^

och kolla på idol ^^

Tycker du om idol?

2009-11-06 @ 18:31:54
URL: http://beyonceglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0