nu blir d

tv´n nästa =) eller vad säger alla??

Nån som följer Paradise hotel? kollade en snutt igår ;) ska dra ut och kolla om på helens små underverk och käka nån macka nu innan det börjar och såklart ge över datorn till jouline =)... fast det vore ju bättre om jag behöll den ett tag till för nu pluggar hon ju =)....

och imån är jag ledig =) ska se om jag kan köpa lite julklappar så man kan stryka lite på sin lista =)....

Nåra tips på vad man kan köpa? kan ju dessvärre iinte visa bilder på sakerna sen eftersom min familj läser min blogg ibland :P....men men ;)...kanske efter jul =)...

börjar undra om man får några klappar iår!!! har ju varit mer snäll iår än dem andra =P....

Nä nu får jag allt käka något so long aller hugs


Ps. Min stavning kan vara galet kass nu för jullans tangenter är sega och jag är inte van vid det!!

Kommentarer
Postat av: alexandra

Åh tack så himla mycket! Ja det hjälpte verkligen! Tusen tack! (:

2009-11-17 @ 21:35:42
URL: http://karlssonalex.blogg.se/
Postat av: Emmelist

ja det lät väldigt invecklat kan jag lova. men jag ska hålla tummarna för dig :)

2009-11-17 @ 23:02:29
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0