Morning

Vaknade vi 7 att Tindra som är jullans lilla chihuahua gick lös hemma i hennes hus nu på morronen =S....
Men jag somnade om efter det iaf =) sen kom det in två gubbar som skulle fixa hennes fläkt så dem började riva och borra precis utanför sovrummet HAHA MY DAY!!!

Men som sagt jag slummra till där med =).... och nu  slutade det med att jag fick helt enkelt inte sova mer =P men det är sovmorgon för mig om det är senare än 5 på morronen =)...

Ska slänga på en liten film ute i vardagsrummet snart tänkte jag =),,,blir nog nån tjejfilm som tex, not another teenage movie. går inte att gå in på youtube men ni vet nog vilken jag menar =)

Kommentarer
Postat av: Emmelist

ja eller hur :D allt bra idag?

2009-11-18 @ 11:25:22
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Jouline

haha min lilla snutta gick lös i morse, men glad va hon :)

2009-11-18 @ 18:42:47
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0