Måndag!

Måndag idag och herregud vad det varit en lååååång dag...
Fast inte på jobbet för jag fick sticka nåra timmar tidigare för att hinna till sjukan och röntka min hand =(
men herregud satt och vänta från 14-17 my god va segt det var =( men nu får man ju hoppas att det inte är nån spricka i handen eller något sånt!......

Sen när jag kom hem köpte jag mig en go FET pizza som jag mumsade i mig =) ...tyckte jag förtjänade den efter all denna väntan =)...Gott var det och fick i mig det mesta...så nu är man väldigt trött och seg och får ta en liten lugn kväll ida så man orkar upp till jobbet imån.

Imån ska jag möta upp en polare och köpa en party outfit som man kan ha på firmafesten =) hoppas verkligen att jag hittar en imån =).... Nu ska jag kolla vidare på Las vegas.....

talk later

Kommentarer
Postat av: jouline

hoppas inte det är allvarligt med handen.

2009-11-02 @ 18:34:02
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
Postat av: jouline

japp den ska vi. den 20 november har den premiär :) har ja för mig hehe, jo de borde stämma :)

2009-11-02 @ 19:58:27
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0