Lortag

nu är det lördag =)

Igår så var vi ute en sväng på krogen =)
grymt skoj var det och så var kameran urladdad för vi fick bråttom när taxin kom vi får packa ner den nästa gång =) är sjuuuukt sugen på att gåut ikväll oxå men vi ska vara hemma och käka tacos och sen ska vi baka en citron kaka med glasyr på =)....

Jag var inne och tog sprutan på sjukhuset ida och det gick hur fort som helst =) hoppas att jag inte blir sjuk nu för har inte känt av något än iaf =)....

Är lite slö med bloggen just nu för jag har så himla mycket jobb och sover mycket på min lediga tid nu :/ men ska försöka uppdatera bättre =)...

Vad kan man hitta på för skoj idag på en lördag som denna när det är LÖN???
Vi ska iofs baka sen och får väl se om man lägger sig itid nu kanske :P....

nu ska jag kolla runt lite på asos och nelly för en polare hade köpt aaaas heta kläder dör så måste se om jag hittar något där =),,,,, have a lovely evening XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0