Like a present =)

Nu har jag öppnat paketet och här i fanns detta då =)




En mintgrön sjal för bara 39 kr =) tyckte det var skoj med en annan färg,,, sen är det Body spray, så man luktar gott =P....



ett litet halsband =)....



En jeans skjortklänning som jag letat och letat och nu hittade jag en på Hm =)



en go stickad tröja är ju inte helt fel nu när vinter kommer in långsamt =)...


Men asså nu måste jag använda allt innan jag köper mer känner jag =P HAHA fyyy får ångest när jag ser hur mkt jag köpt dem senaste månaderna =S...men i admit my addiction!!

Kommentarer
Postat av: Jouline

Fiiiint :) nu får du hålla i pengarna

2009-11-20 @ 21:48:37
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0