kom aldrig hem

idag har ddethände endel ändå..
Dagen började med att jag började jobb 6-12 vilket var hur gött som helst =).... sen så drog jag iväg för att  hämta min polare jouline som skulle med och kolla när jag klippte mig =)..
Hon lyckades få med lite bilder som ni kan se här nedan!



Den bilden togs när hon precis börjat...kommer en bild i nästa inlägg på hur det serut nu =)....


Sen så ringde min jobbarkompis och sa att jag fått en liten present från en leverantör...

Här får ni se en bild =)




Sjukt snuskig är den ?=P sooo totally me ^^
Så jädra sjukt att man kan göra sånna =P....Men god var den HAHAHA.... Fick i mig halva tog såklart från den främre till mitten =P...HAHAHA ska tvätta ur min färg nu men lägger in en bild senare ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0