Imån blir det...

imån jobbar jag ett kort pass från 6-12 =) se efter jobbet ska jag sticka och klippa mig =)....det ska bli otroligt skönt....jag måste verkligen klippa mig 1gång imånaden =)....det känns för långt fast egentligen är det nog itne det hehe....Men men ni får se imån när jag klippt mig hur det blev om jag blev nöjd...

Efter det ska jag hem till min polare så ska hon färga håret svart och sen så sover jag väl där oxå =) det blir nära jobbet på torsdag då =)....

men nu ska jag kolla vidare på ugly betty och snart kommer ju desperete =)....ha en underbar kväll alles!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Titta in på alla snygga look a likes och säg vad du tycker :) DU kan även tipsa om nya look a likes som jag kan ha på min blogg i framtiden. Eller varför inte skicka in en bild på dig själv, så hittar jag just DIN look a like :)

2009-11-03 @ 23:42:20
URL: http://findmytwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0