Fredaaaaaaaa

Nu var det fredag ida och inte min dag =P dagen började med att min mobil ringer 06:20 och någon säger: Hej, kl är 06:20 nu och hade du tänkt komma hit idag =P HAHAHA jäädra skit oxå försov mig för jag börjde 6 men men det löste sig iaf men dagen har varit helsnurrig och jag var knappt vaken när jag kom dit HAHA måste kört bil på rutin :P....LIVSFARLIGT DO NOT TRY AT HOME!!!

Nu ska jag käka upp min pizza som jag har köpt här vid mig men FAN så sa jag UTAN SKINKA men nä klart dem tar det ändå!!!!!!!! ååååååååh skitsamma e aphungrig nu ;) later

Kommentarer
Postat av: Jouline

Oj då försov du dig, inte likt dig att göra :) måste drömt om nått fantastiskt eftersom du inte steg upp då klockan ringde :D hehe Nåå så va drömde du????

2009-11-20 @ 19:24:44
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0