En svart dag idag!

Idag så var det itne min dag om man säger så....Min bil pajade på ena fjädern som gick på på tok för mycket pengar =(...sååå himla segt nu USCH!!!!
Men så kom min styvfar in på jobbet helt plötsligt och bad om mina nycklar =) och han tog bilen till en verkstad!...
så jag får förhoppningsvis tillbaka den imån så man kommer någon vart =)...
men det blir ingen rolig räkning om man säger så =( men vi får väl hålla tummarna att inte något mer pajar nu!

Var i väg och hämtade lite saker som jag behöver im,ån som SMINK =) går ju inte att gå till jobbet som ett vrak inte hehe....
sen så lånade mamsen ut sin bil som jag får ha till jobbet imån =)...tur att man jobbar tillsammans...
Man märker verkligen vilka som man ska hålla hårt fast vid =) när det händer något negativt!....
Har dock inte så många som är där men tillsäckligt =)...


Kommentarer
Postat av: jouline

Jobbigt att din bil ska paja just nu. Så jäkla typiskt va

2009-11-05 @ 19:04:16
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0