Då var d söndaaa igen!

i helgen har jag varit inne på bellavoue-marknad och sålt iväg saker som jag inte använder som tom var nya =),,, kan lätt bli så när man ska shoppa hela tiden =P....men fick iaf 1000:- så det är ju alltid något!
Men asså dem var ju inte dåliga på att pruta! men seriöst är det en tröja värd 200:- så vill jag ju inte släppa den för 20:- vad tänker folk med den var helt oanvänd!! men dyrare varor ska man inte ta med sig eftersom folk inte vill ge mer än en 10:a eller mindre *SNÅLJÅP*'

Sen efter det så ringde en polare och frågade om jag kunde köra henne till akuten för hon har ramlat och slagit sönder sitt vackra ansikte =( MEN självklart så körde jag henne och det gick ovanligt fort så det tog väl 15 minuter max där sen så körde jag henne till apoteket så hon kunde köpa antibiotika för såren så det inte blir nån infektion.

Men snacka om änglavakt att hon inte bröt nacken när hon ramlade av cykeln.

Sen köpte jag med mig lite käk (en smaskig hamburgertallrik)....och tog med den hem till mamsen =)...

satt där och snackade med mamsen och hennes väninna som var där och hälsade på =)

Och hon tog fram bilder på sina söner med respektive och den enes dotter =)....naaw känns lite knep att dem har flickvänner och barn =P har känt killarna sen barnsben =)...

lite senare på kvällen så blev mamsen och väninnan sugna på att gå ut så jag körde dem dit och lovade att jag skulle hämta dem =)....men självklart så somna jag när dem ville hem vid 2 och det slutade med att dem var hemma vid 3 =P men dem hade inget problem med det.,,,, för jag svarade ju när dem ringde men vågade inte sätta mig i bilen när jag var så himla trött! det är ju itne så smart speciellt inte och köra där alla onykta människor är när man kanske inte hänger med riktigt bara för man är så trött!....

När dem kom hem så blev man ju väckt eftersom jag hade mammas nyckel =P...hehe men när dem kom in så var dem väldigt glada och ville berätta hur kul dem haft =)....
Känns så skoj att mamsen gick ut =) hon går ju inte ut mer än en gång om året eller mindre... blir kanske så när man har man och barn!....vi är ju ändå 3 barn och den yngste är 15 nu och min syrra är 24 och har en son så när man är mormor och jobbar mer än heltid så orkar man nog inte festa som förr =P....

men det var som sagt riktigt skoj att se sin mamma sååååå glad!!!

Idag har jag varit på jobbet en snabbis och förberett för måndagen så kan ju kanske gå hem tidigare imån =)...

och så hittade jag MAAAAAAASSOR av vinglas i mina flyttlådor som stått på vinden hos mamsen =P.. i snart 3 år...
tänkte kamma mig lite med bilder och så får se om min kamera funkar imån så kan ni få se min vinglassamling =)

Nu ska jag kolla lite kläder på Nelly och andra sidor och se om jag hittar något snyggt =) seeya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0