Crazy

Idag har det varit en väääääldigt lång dag på jobbet med ett väääääldigt bra och givande möte i nästa 2 timmar :S.....så något positivt av det hela =)....

Vad har ni hittat på idag då?

Jag kom hem nyss och fixa lite korv med bröd! eller vad säger ni ?? Bröd med korv kanske xD.....

Nu har jag myst ner mig i soffan och tänkte kolla vidare på sidor med kläder och sånt =) blev inte så mycket igår eftersom jag var så trötter!!




SÅ nu ska jag ligga och smaska i mig lite jultomtar och annat godis =) med lite diet coke hehe...


Kommentarer
Postat av: jouline

Tack va snällt sagt :) Mmm så gott det där ser ut, sparar du några tomtar till mig lr? haha

2009-11-12 @ 17:55:48
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0