Crazy skit

Nu har vi kommit hem igen och jag var ju tvungen att lägga mig i sängen eftersom jag hade höga skor på mig =P...har sjukt ont i dem nu!..

Men det började med att vi drog till den krogen vi brukar gå till och där drog vi igång dansgolvet som vanligt sen gick vi faktiskt ett litet ärovarv runt stan =)..mysigt var det...jag var helt genomblöt av dansen så det behövdes HEHE...sen så var det valet och kvalet om vi skulle orka stå i kö för en annan krog lite mer dansställe och lite mer i våran ålder =) fast måste säga att den första krogen ÄGER!!!!
Men vi får ju se när det blir utgång nästa gång =) då ska kameran med LÄTT =)...

Nu ska jag sova natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0