ÅÅÅÅÅÅÅÅÅh

Hade skrivit ett inlägg så tryckte jag bort allt...usch not my day ....

Men men

IM¨ån är det freda! ska förhoppningsvis hämta min bil som här lite helare..

Sen ska jag sticka hem till jouline och kolla lite IDOL.... Undra vilka som går vidare denna veckan =)....
jag håller fortfarande på Erik om han e kvar hehe jag missade ganska mycket förrra veckan, följer inte det så mycket längre....

Sen så får vi ju se om vi drar ut och gör en favorit i repris =).,,, men måste vara ganska utvilad ska på Firmafest på lördag, så det blir en fullspexad helg med mycket fest =)....


Tänkte fixa lite hemma och sen dra mig till sängs så man orkar jobba imån =)... ska ju upp 5 sen så får jag ju inte glömma att hämta upp min mamma hehe^^ hon var ju så söt och lånade ut sin bil till mig så jag kunde åka hem till mig...=)....

Ha det kanon



Bye Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0